”Nordjütland - Dänemarks Spitze zwischen Nordsee und Ostsee” | VisitNordjylland

”Nordjütland - Dänemarks Spitze zwischen Nordsee und Ostsee”

Sådan lyder overskriften på den nordjyske del af de fælles danske kystturismekampagner i Tyskland, som VisitDenmark har tilrettelagt for 2017. Kampagnerne henvender sig til både børnefamilier og voksne par uden børn i Nordtyskland, der er interesseret i ”Urlaub an der dänischen Nordsee” eller ”Urlaub an der dänischen Ostsee”.

Indholdet i kampagnerne består af en målrettet distribution af 2 feriemagasiner til i alt 4 millioner husstande i Nordtyskland. Udgivelsen af feriemagasinerne følges de kommende måneder op af en massiv online markedsføring til et nordjysk subsite på visitdenmark.de, og der tilrettelægges en række pressebesøg af tyske journalister og bloggere, som i løbet af året skal besøge udvalgte destinationer i Nordjylland.

VisitDenmark skød medio januar de danske ferieturismekampagner i Tyskland i gang med reklamer på 4 landsdækkende TV kanaler, og det er VisitDenmarks forventning, at den samlede markedsføring af Danmark i Tyskland beløber sig til 33 mio. kr. i 2017.  

Den nordjyske kampagnedeltagelse er gennemført af visitnordjylland, de lokale turistorganisationer i Nordjylland, udvalgte turistvirksomheder og i samarbejde med VisitDenmark og Partnerskab for Vestkystturisme.

Hvis du gerne vil se magasinerne, kan du klikke på Nordsee og Ostsee ude til højre. 

 

Del denne side