Kopi af Evaluering af Aalborg | VisitNordjylland
Evaluering af Danmarkskampagne 2017

Kopi af Evaluering af Aalborg

Aalborg deltager i Danmarkskampagnen 2017 med pakke 3 til 50.000 kr. + 45.000 kr. Se indhold og løbende evaluering herunder:

  • Website: Tilstedeværelse på temaesiderne på VisitNordjyllands site
  • Links: 1 link og min. 1.000 klik til egen/partnerside
  • Konkurrencer: Kampagner på website, Facebook og nyhedsbreve
  • Facebook: 2 opslag/annoncering + 1 filmannoncering
  • Instagram: 5 opslag fra området tagget @ samt med relevante #
  • Nyhedsbrev (månedsvis): 3 omtaler
  • Online magasin (kvartalsvis): 1 opslag
  • Biografreklamer: To nye film - med og uden børn. Mulighed for synlighed.
  • YouTube: Annoncering af egen film eller VisitNordjyllands destinationsfilm.
  • Bannerannoncering/re-targeting kampagner: Til AalborgLive

Diverse