Evaluering af Aalborg Zoo | VisitNordjylland

Evaluering af Aalborg Zoo

Aalborg Kyst deltager i Danmarkskampagnen 2017 med pakke 1 til 150.000 kr. Se indhold og løbende evaluering herunder:

  • Website: Tilstedeværelse på temaesiderne på VisitNordjyllands site. 
  • Links: 10 link og min. 10.000 klik til egen/partnerside.
  • Konkurrencer: Kampagner på website, Facebook og nyhedsbreve.
  • Facebook: 10 opslag/annoncering + 1 filmannoncering
  • Instagram: 20 opslag fra området tagget @ samt med relevante #
  • Nyhedsbrev (månedsvis): 9 omtaler
  • Online magasin (kvartalsvis): 4 opslag
  • Sær-onlinemagasin: ca. 10 slides
  • Biografreklamer: To nye film - med og uden børn. Mulighed for synlighed.
  • YouTube: Annoncering af egen film eller VisitNordjyllands destinationsfilm.
  • Printannoncering: 1-3 helsider.
  • Bannerannoncering/re-targeting kampagner.
  • PR: Der er mulighed for assistance til pressemateriale.

Facebook

Instagram

Voksne par

Familie

                   

Tryk og biograf

Bannere / Re-targeting

YouTube

Kommer snart