Evaluering - Thy | VisitNordjylland

Evaluering - Thy

VisitNordjylland har i 2016 indført løbende evaluering på Danmarkskampagnen, således data altid er tilgængelig og opdaterede.

Evalueringen er målrettet netop din Visit organisation og viser resultaterne for besøgende på visitnordjylland.dk, partnerside-visninger, konkurrencer, Facebook-opslag, Instagram, print og presse.

VisitThy har i 2016 investeret 100.000 kr. i Danmarkskampagnen, hvortil VisitNordjylland har boostet den samlede kampagne med 1.000.000 kr. VisitThy har ønsket en fordeling på 60% på online, og 40% på print.

OBS: Antal likes og "reach" på Instagram og Facebook er på denne side ikke retvisende, da screendumps af opslag blev taget kort tid efter offentliggørelse. Disse tal er derfor steget siden.

thy

Besøgstal

TV

Print-annoncer

Facebook

Instagram

Nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev