Dashboard Thy | VisitNordjylland
Danmarkskampagnepakke 2018 for VisitThy

Dashboard

Danmarkskampagnepakke 2018 for VisitThy

Dashboard Thy

VisitThy deltager i Danmarkskampagnen 2018 med pakke 2 til 100.000 kr. Årets kampagne indeholder:

  • Prioriteret indhold: 24 temabaserede opslag/henvisninger på VisitNordjyllands kanaler (website, nyhedsbrev, online magasin, facebook, instagram) er valgt ud fra, hvor indholdet kan opnå det mest optimale resultat. 
  • Destinationsfilm: Video annonceres på YouTube og Facebook
  • Bannerannoncering: Udvalgt indhold annonceres med bannereefter aftale.
  • Print: Print i udvalgte medier under Jysk Fynske Medier jf. forudbestemt tema.
  • Support til tekst: Tekster kan udarbejdes i samarbejde på udvalgte sider.
  • Fælles markedsføring: Temabaseret digital indsats på eksterne medier i form af biografspots og TV2 PlayAds.
  • Native markedsføring: Fælles temabaseret native markedsføring på Vores Villa (Hus og Have netværk), Passendo og presse.
  • Konkurrencer: Der er mulighed for markedsføring af præmier til årlige konkurrencer og adventskonkurrence.

Se fordelingen af VisitThys prioriterede indhold på VisitNordjyllands kanaler i 2018 herunder:

Diverse