Evaluering - Mors | VisitNordjylland

Evaluering - Mors

VisitNordjylland har i 2016 indført løbende evaluering på Danmarkskampagnen, således data altid er tilgængelig og opdaterede.

Evalueringen er målrettet netop din Visit organisation og viser resultaterne for besøgende på visitnordjylland.dk, partnerside-visninger, konkurrencer, Facebook-opslag, Instagram, print og presse.

VisitMors har i 2016 investeret 100.000 kr. i Danmarkskampagnen, hvortil VisitNordjylland har boostet den samlede kampagne med 1.000.000 kr. VisitMors har ønsket en fordeling på 30% på online, og 70% på print.

OBS: Antal likes og "reach" på Instagram og Facebook er på denne side ikke retvisende, da screendumps af opslag blev taget kort tid efter offentliggørelse. Disse tal er derfor steget siden.

mors

Besøgstal

TV

Print-annoncer

Facebook

Instagram

Nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev