Dashboard Læsø | VisitNordjylland
Danmarkskampagnepakke 2018 for VisitLæsø

Dashboard

Danmarkskampagnepakke 2018 for VisitLæsø

Dashboard Læsø

VisitLæsø deltager i Danmarkskampagnen 2018 med pakke 3 til 50.000 kr. Årets kampagne indeholder:

  • Prioriteret indhold: 10 temabaserede opslag/henvisninger på VisitNordjyllands kanaler (website, nyhedsbrev, online magasin, facebook, instagram) er valgt ud fra, hvor indholdet kan opnå det mest optimale resultat. 
  • Destinationsfilm: Video annonceres på YouTube og Facebook. 
  • Fælles markedsføring: Temabaseret digital indsats på eksterne medier i form af biografspots og TV2 PlayAds.
  • Native markedsføring: Fælles temabaseret native markedsføring på Vores Villa (Hus og Have netværk), Passendo og presse.
  • Konkurrencer: Der er mulighed for markedsføring af præmier til årlige konkurrencer og adventskonkurrence.

Se fordelingen af VisitLæsøs prioriterede indhold på VisitNordjyllands kanaler i 2018 herunder:

Diverse