Evaluering - Jammerbugten | VisitNordjylland

Evaluering - Jammerbugten

VisitNordjylland har i 2016 indført løbende evaluering på Danmarkskampagnen, således data altid er tilgængelig og opdaterede.

Evalueringen er målrettet netop din Visit organisation og viser resultaterne for besøgende på visitnordjylland.dk, partnerside-visninger, konkurrencer, Facebook-opslag, Instagram, print og presse.

VisitJammerbugten har i 2016 investeret 100.000 kr. i Danmarkskampagnen, hvortil VisitNordjylland har boostet den samlede kampagne med 1.000.000 kr. VisitJammerbugten har ønsket en fordeling på 80% på online, og 20% på print.

OBS: Antal likes og "reach" på Instagram og Facebook er på denne side ikke retvisende, da screendumps af opslag blev taget kort tid efter offentliggørelse. Disse tal er derfor steget siden.

jammerbugt

Besøgstal

TV

Print-annoncer

Facebook

Instagram

Nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev