Evaluering - Fårup Sommerland | VisitNordjylland

Evaluering - Fårup Sommerland

VisitNordjylland har i 2016 indført løbende evaluering på Danmarkskampagnen, således data altid er tilgængelig og opdaterede.

Evalueringen er målrettet netop din attraktion og viser resultaterne for besøgende på visitnordjylland.dk, partnerside-visninger, konkurrencer, Facebook-opslag, Instagram, print og presse.

Fårup Sommerland har i 2016 investeret 100.000 kr. i selve Danmarkskampagnen, og herudover 225.000 til afvikling af TV-kampagne, hertil har VisitNordjylland boostet den samlede kampagne med 1.000.000 kr. 

OBS: Antal likes og "reach" på Instagram og Facebook er på denne side ikke retvisende, da screendumps af opslag blev taget kort tid efter offentliggørelse. Disse tal er derfor steget siden.

faarup

Besøgstal

TV

Print-annoncer

Facebook

Instagram

Nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev